Heartland – Lauren Brooke

Niedawno szukałam w bibliotece ciekawej książki . Wtedy znalazłam obyczajówkę „Powroty” i „Po burzy” (pierwszą i drugą część Heartlandu). Wypożyczyłam je na weekend, a już w poniedziałek czytałam trzeci tom.

Heartland to schronisko dla koni, w którym leczy się blizny przeszłości koni. Dla głównej bohaterki, Amy Heartland jest domem. Porządek burzy tragiczny wypadek mamy Amy. Główna bohaterka, siostra Lou, stajenny Treg, weterynarz Scott i dziadek muszą poradzić sobie w trudnych warunkach, powinni wprowadzić zmiany budżetowe. Jednak zdrowie koni jest najważniejsze.

W dalszych tomach Amy i Lou odkrywają, że dwóch kolegów to dla nich więcej niż tylko przyjaciele…

Ta saga książek bardzo mi się podobała. Cieszę się, że ją przeczytałam, dlatego POLECAM wszystkie tomy . Powroty, Po burzy, Własna droga, Trudne decyzje, Co ma być, to będzie to pierwsze pięć tytułów, które wprowadzą cię w inny świat.

Katarzyna Marusiak kl.6b