Grzegorz Kasdepke: Detektyw Pozytywka

Kochana Mamo!
Chciałam Ci opowiedzieć, jaką czytałam książkę na kolonii. Była ona bardzo ciekawa, więc postanowiłam Ci o niej napisać.
Opowiem o książce „Detektyw Pozytywka”, której autorem jest Grzegorz Kasdepke. Wszystkie zagadki bardzo mi się podobały, lecz najbardziej mnie zainteresowały dwie: „Zagadka pierwsza, czyli gdzie są moje skarpetki w delfiny?” i „Zagadka dziewiąta, czyli uwaga na owoce!”. W zagadce pierwszej podobała mi się nazwa agencji detektywistycznej – Różowe Okulary – oraz to, że detektyw Pozytywka zajmuje się ginącymi skarpetkami, albo innym ważnym problemem, czyli „Dlaczego tutaj jest tak ciemno?”. Uważam, że detektyw ma bardzo duże poczucie humoru oraz bardzo lubi dzieci i rozwiązywanie wszelkiego rodzaju zagadek. Przeczytałam kilka książek Grzegorza Kasdepke, ale ta podobała mi się najbardziej.
Chciałabym, aby w bibliotece szkolnej była najnowsza książka Grzegorza Kasdepke. Chętnie bym ją wypożyczyła i przeczytała.
Twoja córka Klaudia