Jeżycjada - Małgorzata Musierowicz

Bardzo podoba mi się seria książek Jeżycjada Małgorzaty Musierowicz.
Obecnie składa się na nią kilkanaście tomów. Do najpopularniejszych należą: Szósta klepka, Kwiat kalafiora, Kłamczucha, Opium w rosole.

Jeżycjada opowiada o zabawnych perypetiach nastolatków i ich rodzin. Często są to perypetie miłosne, ale nie tylko. Akcja pierwszego tomu rozgrywa się w 1975 roku.
Tematem głównym serii są losy rodziny Borejków. Każdy tom poświęcony jest jednej osobie, ale spotykamy oczywiście innych członków rodziny i ich przyjaciół. Akcja książki najczęściej rozgrywa się w ciągu kilku dni lub tygodni.

Moją pierwszą książkę dostałam w prezencie. Bardzo mi się spodobała i teraz zbieram całą kolekcję. Korzysta na tym też moja mama, która czasem mi je podbiera.
Książki z tej serii są też bardzo łatwo dostępne – można je znaleźć w prawie każdej bibliotece. Jeśli nie wiesz, co poczytać, polecam Ci Jeżycjadę (pierwszy tom to Szósta klepka).

Monika Marusiak - kl. VI

Foto: http://www.empik.com/szosta-klepka-musierowicz-malgorzata,4698,ksiazka-p